Verhalen en foto's volgen nog

Zit ik eindelijk in een internetcafe, lukt het me niet om al m'n verhalen van afgelopen week van m'n telefoon over te zetten naar deze computer! Dit ding accepteert noch m'n telefoon, noch m'n fototoestel, dus kan ik naast de verhalen ook geen foto's plaatsen. Ik heb in ieder geval al vele leuke dingen meegemaakt en heb er al aardig wat over geschreven (en veel foto's gemaakt), dus ik hoop dat ik alles snel kan uploaden. Alhoewel... ik ga morgen naar Tibet, dus geen idee of het daar mogelijk gaat zijn. Hoe dan ook, alles gaat goed met me en ik heb het hier in China hartstikke naar m'n zin (Chinese muur! Verboden Stad! Peking eend! Terracotta leger!)!

Mocht het volgende keer niet lukken, heb ik al wel een ander idee. Voor nu gaat dat me helaas niet meer lukken (heb het juiste plugje niet op zak), aangezien ik morgen supervroeg op moet en m'n internet tijd voorbij is. Dus tot later!

Maureen Silvia Rochelle Alex

Jassin, wat onwijs leuk om te lezen dat ook jij de Chinese muur hebt beklommen. Was het warm??? Indrukwekkend he en dan te bedenken dat dit reeds vele jaren geleden door mensenhanden is gebouwd. Ik ben reuze benieuwd naar je belevenissen in Tibet. Geniet ervan en we reizen weer met je mee. Tot de volgende keer. Ni hao!!!

Henk en Grace

Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
Wat een belevenissen in een korte periode. Het moet indrukwekkend zijn als ik zo lees in je reisverhalen.
Wij reizen verder met je mee in Tibet . Geniet er enorm van en tot later.

Tom

Mooi verhaal, veel plezier in Tibet :) hoop dat je een beetje goed weer hebt, tis hier nu 3 x niks :p

Teus

Hallo kanjer leuk dat het allemaal zo goed gaat !
Wat heb je al veel gezien! TEGEK !

alice

haai jassin goed dat je het zo naar je zin hebt. ben erg benieuwd naar je verhaal over Tibet.
greeting us