Boek: 'Een barbecue met 100 Chinese meiden'

Het is eindelijk zover! Zoals jullie weten was mijn reis door Azië geweldig! 170 dagen lang hebben jullie met mij mee kunnen genieten in dit weblog. Met trots kan ik jullie nu laten weten dat al deze verhalen zijn gebundeld in een boek!

In 'Een barbecue met 100 Chinese meiden' komen in 318 bladzijden al mijn avonturen van het afgelopen half jaar voorbij. Zelfs als je alles hier al hebt gelezen, zijn er nog enkele goede redenen om een exemplaar van dit prachtige boekwerk in huis te halen. Ten eerste heb je alle voordelen van een boek: het staat mooi in de kast, het blijft je hele leven lang goed en het leest een stuk prettiger. Daarnaast heb ik de laatste weken al mijn verhalen grondig doorgelezen en kwam ik tot de ontdekking dat er behoorlijk veel spelfouten, taalfouten en grammaticale fouten in zaten. Aangezien ik tijdens mijn reis mijn (op m'n telefoon getypte) verhalen nooit na las, heb ik deze fouten er destijds nooit uitgehaald. Nu heb ik dat wel gedaan, wat het geheel een stuk prettiger lezen maakt. Verder zijn bijna alle Engelse termen vertaald naar het Nederlands. Ten slotte zijn er hier en daar extra zinnen aan het verhaal toegevoegd om nog meer informatie en detailste geven!

Het boek, in A5-formaat en paperback-uitvoering, is hier te verkrijgen: http://www.pumbo.nl/boek/eenbarbecuemet100chinesemeiden

Ik hoop dat dit boek binnenkort bij jullie in de boekenkast staat te pronken!

Jassin

P.S. Ik hoop snel aan het vervolg te kunnen beginnen! ;)
P.S.2. Zeg het voort, zeg het voort! :)

Synopsis:

Een barbecue met 100 Chinese meiden. Een treinrit door de sneeuw. Een duik in het diepe. Een trekking door modderige rijstvelden. Een zoektocht naar wilde dieren. Een ontdekkingstocht door adembenemende tempels. Een boottocht naar het paradijs. Een fietstocht over het platteland. Een wandeling over een mijnenveld.

In 170 dagen kan veel gebeuren.

Kerst vieren in de jungle. Bakken op een tropisch eiland. Slenteren over de markt. Wandelen tussen wolkenkrabbers. Slapen in de boomtoppen. Knuffelen met tijgers. Bidden met de monniken. Oog in oog staan met gruwelijkheden. Feesten op het strand. Oversteken tussen tientallen brommers. Rondstampen met olifanten.

In 170 dagen kan heel veel gebeuren.

Nieuwe landen ontdekken. Nieuwe steden verkennen. Nieuwe culturen leren kennen. Nieuwe mensen ontmoeten. Nieuw voedsel leren eten. Nieuwe talen leren spreken. Nieuw natuurschoon bewonderen. Nieuwe gewoontes aannemen. Nieuwe geuren opsnuiven. Nieuwe ervaringen opdoen.

In 170 dagen kan heel erg veel gebeuren.

In dit boek neemt Jassin Kessing de lezer mee op een groot avontuur door verrassend Azië. Stap in zijn voetsporen en ervaar zelf het machtige China, het mystieke Tibet, het hippe Hong Kong, het fascinerende Vietnam, het ontspannen Laos, het roerige Cambodja en het stralende Thailand!

hanneke

Ha jassin, leuk te horen dat je reis zo goed bevallen is. Ik ben ook weer terug in nl en dat bevalt ook wel weer. Maleisie is trouwens echt een aanrader om nog naar terug te gaan. Ik ben er bijna 2maanden geweest. groetjes hanneke