Fijne Sinterklaas!

Beste lezer,

Jassin zat vandaag weer eens te denken,
wat hij zijn trouwe lezers zou schenken.
Het is niet veel helaas; er is geen verhaal dit keer,
maar volgende keer komt er heel wat meer!
Wees maar gerust, ik ben jullie niet vergeten,
maar op dit moment zit ik vrij hard te zweten
om mijn verhalen van de afgelopen dagen
aan jullie op een leuke manier over te dragen.
Hier in Bangkok heb ik het namelijk zo erg naar m'n zin
en tja, dan schiet het schrijven er een beetje bij in.
Mijn Sinterklaas hier was in ieder geval prachtig,
met de verjaardag van de Thaise koning, hij is nu 82.
Het was hier overal een groot feest,
zo bijzonder is het hier de laatste dagen nog niet geweest!
Wat ik de afgelopen dagen heb gedaan,
zal ik binnenkort vertellen, neem dat maar van mij aan.
Eerst ga ik hier in ieder geval lekker slapen,
want na deze lange dag begin ik nu al flink te gapen.
Moge Sinterklaas voor jullie net zo gezellig zijn,
het is immers het leukste feest voor groot en klein!
En nu is het echt tijd dat ik nok,
de beste groeten vanuit Bangkok!

Jassin

Reacties

Reacties

mama

Dit jaar is Sinterklaas je echt niet vergeten,
want ook dit jaar ligt er een pakketje voor je klaar zeker te weten.
oud bakken worden kan het niet,
werd mij vertelt door zwarte Piet.
Je zult alleen nog even geduld moeten hebben om het pakje open te maken,
maar als je het dan gaat gebruiken , hopen we dat alles zal smaken.

Grace

Geweldig Jassin jou verhaal in een vorm van een gedicht.
Veel plezier in Bangkok.
Groetjes uit Aalten

alice

hoi jassin
leuk gedicht en je hebt gelijk Bangkok is super
veel plezier daar
greetings alice

Teus

Lekker genieten in Bangkok, ik vond het een gezellig stad maar wel erg stoffig !
Liefs van mij Teus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!