Boek: 'Azië 2.0'

Jaja, het is eindelijk zover! Een kleine drie weken na thuiskomst zijn al mijn reisverhalen in één boek gebundeld! De afgelopen weken ben ik hard bezig geweest om al mijn verhalen op dit blog te verwerken in boekvorm. En deze is nu verkrijgbaar!

Alle verhalen zijn grondig nagekeken op spelfouten, grammaticale fouten en zinsbouw en zouden nu stukken beter te lezen moeten zijn! Daarnaast heb ik hier en daarmeer informatietoegevoegd. Het boek is verkrijgbaar in paperback-uitvoering in A5-formaat, heeft een inhoudsopgave, aparte hoofdstukken voor elk land en bestaat uit maar liefst 510 pagina's! En ten slotte zit er een prachtige kleuren-cover omheen, zodat het ook nog eens mooi in de boekenkast staat!

Het boek is hier te verkrijgen:

Dus heb je m'n verhaal nog niet gelezen of wil je het graag nog een keer lezen (mét alle verbeteringen!), aarzel dan niet om m'n boek in huis te halen!

Synopsis:

Bijzondere bezoekjes, doldwaze dansjes, fantastische families, flitsende festivals, geschminkte geisha's, klassieke kleding, komische kinderen, mediterende monniken, melige mensen, Spartaanse scholen, voortreffende voorstellingen, vrolijke vrijwilligers en een warm weerzien.

Akelige apen, dreigende draken, hordes hanen, irritante insecten, koppige koeien, massa's muggen, veelkleurige vissen en vliegende vlinders.

Boeiende beelden, dunbevolkte dorpjes, geurige gerechten, glorieuze geschiedenis, grootse gebouwen, halve huizen, Hollandse historie, klassieke kastelen, kleurrijke koepels, lichtgevende lantaarns, machtige metropolen, majestueuze markten, puike plaatsen, smakelijke sushi, stinkende steden, tropische tuinen, trotse tempels, verraderlijk vervoer, waardeloze wegen en zalige zwemlocaties.

Beeldschone bergen, betoverende bloemetjes, bloeiende bloesem, hoge heuvels, levendige landschappen, prachtige parken, reusachtige regenwouden, stralende stranden, vurige vulkanen, warme wateren, woeste wandelingen en zinderende zonsondergangen.

Na Een barbecue met 100 Chinese meiden keert Jassin Kessing terug naar het adembenemende Azië! Azië 2.0 beschrijft alle avonturen van een prachtige reis van 199 dagen door de Filippijnen, Japan, Zuid-Korea, Indonesië, Maleisië, Singapore en Nepal!

Tip van de dag: het boek kan ook een mooi cadeau zijn voor een ander!

Opvallend feitje: het boek / mijn reisverslagheeft een totale bewerkingstijd van 38520 minuten, oftewel 642 uur, oftewel 26,75 dagen!